Followers

Wednesday 10 December 2014

Malu

Arrrghhhhh ya Allah..memang aku super duper malu malam ni...Lepas ecah cerite kat aku yang ade kawan kitorang ni tanye betul ke aku ade crush dengan senior kitorang si *a**.Memang kali ni aku nafikan walaupun awalnye dulu memang ye.Aku rase aku akan lagi malu kalau *a** tu dapat taw.Nasib baik lah die dah grad dah pun.Tapi in case kalau die taw sekali pun,eh memang aku malu la cite die..sumpah malu..sebab die tetap kenal aku ni..walaupun die dah grad..Lagipun aku dah taw lame yang aku tak sesuai kot dengan die..ish memang merepek la die nak pandang aku..

Ish apelah nak fikir pasal crush lah ape lah sekarang ni...jodoh tu rahsia Allah kan..so biar Allah tentukan semuanye..baik buruk sesuatu tu untuk kite Allah je yang tahu.Kalau dah jodoh dengan die,tak ke mane jugak..Tapi kalau bukan jodoh dengan die,adelah hikmahnye..

Selfnote : Sekarang  tak payah fikir pasal crush dah husna.... fokus dengan study okay! Tak salah suke  atau simpan perasaan kat orang tapi jangan sampai hilang fokus...Please husna.. be firm with yourself.Please guide me to the right path ya Allah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...