Followers

Wednesday 26 November 2014

Doa bile hilang fokus

                                                                       Assalamualaikum

Omg aku tak taw ape nak buat sekarang..rase lost,boring,pending,blur tapi sebenarnye banyak bende aku kene settlekan..well sometimes semua orang mesti pernah alami situation macam ni,perhaps.Kalau tak,tak kan ade lagu Bruno Mars yang "Today I don't feel like doing anything...truutt truut truut.. I just wanna lay on my bed...truutt truut truut.." hehe.

Bukan tak rase nak buat assignment ape bende semua tapi rase tak tahu mane nak start dulu..Bile buat yang ni terfikir yang tu,bile buat yang tu terfikir yang ni..Omagad ya Allah I truly need your guide now..and always..Memang terase sangat mase yang berlalu tinggalkan aku tanpe aku buat ape-ape..
Tapi nasib baiklah Allah gerakkan hati aku,time aku dok melangok depan laptop..Allah gerakkan hati aku search doa untuk hilangkan rase sedih,gelisah,hilang fokus,blur,dan yang sewaktu dengannye.

Memang banyak sangat doa yang ade..tapi pilih yang agak-agak senang nak hafal dah lah..Tapi kite lebih kenal diri kite,macam aku selalunye kalau rase tak tentu arah macam ni,aku akan buat something yang buat aku relax.

                           






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...